top of page
חיפוש
  • amithaim133

כלות? גם אני כלה!

במאי האחרון עמדתי תחת חופה וקידושין ונישאתי לבחיר ליבי.

זה היה היום המאושר בחיי וזה ממש לא קלישאתי להגיד זאת!

נהנתי כל כך, הרגשתי באופוריה מטורפת והוקפתי בכל כך הרבה חום ואהבה מכולם.

אני התחתנתי בשישי בצהריים אז כל ההתארגנות הייתה מאוד מהירה ומשם הפגישה וישירות לאולם- האורחים כבר מחכים.

חתונת שישי זה צעד די אמיץ בהתחשב בכך שהכל צריך להיות מאוד מתוכנן כדי להספיק את הכל. לוקחים בחשבון שאין זמן להצטלם לפני החופה ואין צילומי זוגיות- אז אנחנו עשינו צילומי זוגיות לפני החתונה (מה שכולם היום עושים גם ככה) לוקחים גם בחשבון שאיך שמגיעים צריך להספיק לאכול משהו והחופה מתחילה. ההתארגנות עצמה גם צריכה להיות מהירה ולהתחיל מאוד מוקדם.

אני קמתי ב-6 בבוקר ומעצבת השיער כבר הגיעה ב6 וחצי, המאפרת שלי הגיע ב7 והתחילה לאפר את אחותי ואני בינתיים עושה הכנה של השיער.

אין ספק שזה יום מאוד לחוץ (במיוחד בחתונת צהריים) אבל משום מה הייתי סופר רגועה!

תשאלו אותי איך? אין לי מושג. אני חושבת שפשוט בחרתי להינות.

התארגנתי אצלי בבית והיו איתי 7 מלוות! כן כן 7 מלוות באותו החדר מתארגנות והיה לכולנו כל כך כיף!

אני חושבת שאם הייתי לבד הייתי הרבה יותר לחוצה. אבל זאת אני. כל אחת ואיך שהיא לוקחת את הדברים.

אני בטוחה ששאלתן את עצמכן אם אני מאפרת למה לא איפרתי את עצמי בחתונה? אז הייתה לי התלבטות ענקית לגבי זה.

בהתחלה רציתי לאפר את עצמי ואז אמרתי לעצמי שאני רוצה להרגיש כמו נסיכה ושיפנקו אותי עד הסוף.

המאפרת שאיפרה אותי היא חברה שלי שעבדה איתי במאק, אני איפרתי את עצמי לפני כן ושלחתי לה תמונה איך בדיוק אני רוצה שהאיפור יראה. וכך היא עשתה. הסיבה שבחרתי בה כי הרגשתי הכי חופשי להגיד לה מה אני רוצה ואיך והיא זרמה איתי ועשתה את זה בצורה מושלמת! אני לא החזקתי אף מברשת לא הייתי צריכה לתקן שום דבר ויצאתי הכי מרוצה שיש. הדבר היחיד שעשיתי בעצמי זה למרוח את האודם. שאין מה לעשות אני חושבת שרק אני מצליחה לסרטט לעצמי את השפתיים בצורה שהכי מחמיאה עבורי.

בתור כלה אני היום מבינה כמה זה חשוב לבחור את המאפרת הנכונה. שתדע להרגיע, שהמגע שלה יהיה עדין ונעים שיהיה לכן כיף ומצחיק ושתחמיא לכן בלי סוף.

אז לכל הכלות לעתיד, אני ממליצה לכן שביום שאתן בוחרות את המאפרת שלכן רצוי שתיפגשו איתו/ה לפני, גם אם אהבת את העבודות שלה ואת יודעת שהיא הכי טובה בשוק, חיבור אישי הוא סופר חשוב! במיוחד ליום כזה שאת רוצה להיות רגועה ולהנות.

לא חייב לקיים איפור ניסיון אם את סומכת על העבודה שלה, אבל כן חשוב החיבור האישי הזה, לכן ממליצה לכן להיפגש לקפה להכיר ולדבר על איך את חולמת להיראות. ממליצה לכן בחום.

לסיכום, הטיפ שלי הוא באמת לתכנן נכון את היום, להבין מה עושה לך טוב ומה מרגיע אותך. זה יום אחד בחיים שנגמר תוך מספר שעות ולא חוזר יותר. לכן הכי חשוב שתהנו מכל רגע ואל תתנו לשום דבר להרוס לכן את היום המדהים הזה!

מאחלת לכן המון מזל טוב ותזכרו- אחרי החתונה מגיע החיים האמיתיים אז אני מאחלת לכן שהם יהיו מאושרים כמו ביום שלכן ואפילו עוד יותר

באהבה ענקית עמית 3>

וזה אני ביום שלי, אין ספק שנראתי בדיוק כמו שחלמתי להיראות יחד עם המלוות המדהימות שלי.

ואני משאירה כאן גם סרט קצר שמסכם את היום המדהים הזה.

תהנו 3>

79 צפיות0 תגובות
bottom of page